Bebegimizolsun Kızlar az önce aklıma şu geldi, bazen adet günümüzü bekliyoruz adet günü bazen gecikiyor, bazen de olmamız gereken adet tarihinden önce adet oluyoruz ya. İşte diyoruz stresten oldu havalardan oldu. Sanırım ben asıl nedenini buldum bilenleriniz vardır belki ama ben yeni bunu düşünmeye başladım. Yumurtlama erken olursa beklenen adet tarihinden erken adet oluyorsunuz yumurtlama geç olursa geç adet görüyorsunuz. Yani hep olması gereken zamanda yumurtlama görmeyebiliyoruz. Bu da âdet günümüzü etkilyior. Bu kanıya da şu şekilde vardım, benim normalde bat 19. Fakat bu ay Erken Yumurtlama gördüm 10. Günde Yumurtlama gördüm normalde 14. Gün görülüyor. Ben şimdi 19 unda adet olacağım diye bekliyorum halbuki Yumurtlama bu ay erken oldu. Yumurtlamadan sonra 14 gün sonrasını Hesaplayınca 16-17 si gibi regl olacağım. Ama zannedicem ki yine erken regl oldum.
Beyninizi yakmış olabilirim. Değinmek istediğim şu aslında
Yumurtlama tarihini her zaman adet başlangıcını baz alıp hesaplıyoruz 14 günde Belki ilişkiye giriyoruz. Ve bu şekilde Yumurtlama kaçıyor olabilir. Her zaman değil nadirde olsa.
Ben böyle düşündüm ama yanılıyor muyum bilmiyorum. Ovulasyon testi kullanıp, erken Yumurtlama görüp regli beklenenden Erken gelen varsa. Paylaşsın deneyimlerini. Bu konu daha da netleşmiş olacak sanırım,😁
Ben böyle bir post açmıştım geçen ay. Ve kendim doğruluğunu kanıtladım. Geçen ay erken Yumurtlama gördüm ve erken geldi Reglim. Kısaca ovulasyon testi kullanmasam bende erken geldi adetim diye düşünecektim. Meğer havanın suyun etkisinin olmadığını düşünüyorum.
19 uydu adetim yukarıda da yazdım. 17 si adet oldum. tam tahmin ettiğim hesapladığım tarihte.
Geç Yumurtlama görme ihtimalin var bence bu bir. Eğer öyleyse daha adet günün gelmedi.
yada gecikmen var hamilesin 💜