Benim dünden beri hiç halim yok 22.haftadayım belim ağrıyor ve bu sabah sancıda olmaya başladı doktoruma sordm muyane olman lazım gerekirse yatış yaparım dedş ama özel olduğu için en ufak bişeye yatış diyo doktorum ufacık bişeyi abartıyo o yüzden de gitmek te istemedşm böyle olanlar oldumu surtımdan soğuk terler akıyor durduk yere