tugbaturkoglu Kızlar hergün bebek haraketlerini düzenli hissediyormuydunuz benimki iki gündür sakin gibi bi kaç kez vuruyor sadece
Melekprenses tugbaturkoglu biz 23 haftalık olduk sürekli hareket ediyor uyuduğu zamanlar az kıpır kıpır
efgil tugbaturkoglu ben de her gün hissediyorum bazen hareketli bazen durgun. Karın sertleşmeniz kasıkta bıçak saplanır gibi sancınız oluyor mu acaba
efgil tugbaturkoglu benim dünden beri özellikle sol kasığıma sancı girip çıkıyor peş peşe. Doktoruma mesaj attım da henüz cevap da vermedi. Endişelendim acaba benim gibi yaşayanlar var mı diye
Usnac1995 Haftadaydım. Bir gün hissediyorsam bir gün hissetmiyorum. Hala da bazı günler belli belirsiz. Kişiye göre değişiyor sanırım
tugbaturkoglu Usnac1995 bebeğin karakteriyle de alakalı sanırım benim kızım hep yüz üstü yatıyor ultrasonda da henüz yüzünü görmedik hiç pozisyonuyla da alakası var sanırım bide sıvım biraz fazla o da etkiliyormuş
Delimavi Haftaya kadar düzenli hissetmedim bebişle de alakası var sizlede bana detaylıda dr geç Hissedebileceğimi söylemişti Karnımın yapısında ve plesantanın durumundan dolayı. Stres yapmayın yani başka bir sıkıntı yoksa
Novaa tugbaturkoglu Plasenta öne yerleştiği için doktorum hafif hissedersin demişti. Normali nasıl bilmiyorum ama 24.haftada arada pıt pıt vuruyor. Her gün 5-6 farklı zamanda az olsa da hissediyorum.
Tueaksy tugbaturkoglu benimki 2 gün bazen hiç hareket etmiyo aklım gidiyo agliyorum falan sonra bakıyorum anne ben burdayım diye tekme atiyo 😃🥲 anneme söylüyorum herzaman hareket etmez diyo bazende dinlenir oda yoruluyo sonuçta diyo 🙂 genede takip et hareketlerini
Seyma_nur1 tugbaturkoglu 27 .haftadan sonra hareketleri düzenli olur canım o haftalarda düzensiz oluyo yada her hareketini hissetmeyebiliyorsun
nnnaaz Hateket ettiğini hissediyorum video çekeyim anneme göndereyim (yurtdışında yaşıyor) tam çekicem duruyor 🙈
Yasemibrahim tugbaturkoglu 22+3 olduk hergün hissediyorum hissetmediğin zaman akşam özellikle sırt üstü yat bekle o zaman aşırı güzel hareket ediyorlar 😁
Cigdem_plvn Kızlar bende 23+1 olduk hep sol kasık bölgesinde hissediyorum, sizin de aşşağıda mı hissediyorsunuz
Prensannesiiiiiii Cigdem_plvn bende hep aşağıfa hissediyorum göbeğimde aşağıda dün doktora gittim doktor bebeğin ayakları aşağıda başı yukarda o yüzden öyle dedi