Salı günü kontrol gelmiştim şeker yüklemesi yaptırdım bebeğim yaşıyordu hiç bir sorun yoktu dün bebeğim hiç hissetmedim bugün Yeniden doktora geldim ve kızım minik prensesim annesinin yol arkadaşı annesini bırakmış kalbi durmuş kızımın dünyam başıma yıkıldı cennette beni bekleyen bir kızım var artık .