Sabahtan beri çok fena kaşınıyorum doktora gittim kurdeşen dedi ama ilaç veremedi krem sürüyorum bunu daha önce de yaşadım şişti boğazlarım iğne vuruldum şuan iğne vurulamıyorum şişersem ne olucak dedim doktor doğuma alabiliriz bebeğe geçme ihtimaline karşı dedi