Gulaybayer bende muzdaribim bu durumdan ya çıkıyordu ama şimdi kocaman ve ağeılı çıkıyor:( la rochenin yüz yıkama jelini aldım birde toniğini aldım nemlendirici olarak da eczanede biodermanın sebium diye bi nemlendiricisini önerdi yüz tipime göre kullanmaya başlayacağım bakalım inşallah faydası olur. Sende böyle eczanelerde bilgili kişiler oluyor bakınca cilt tipine göre öneride bulunuyor :)