Kızlar dün kontrole gittim 36. haftadayım kızım dönmüş doğum kanalına başı aşağıda ama sığamamış başı büyükmüş aynı şekilde vücudu da büyük dedi doktorum. Ben de sordum normal veya sezeryan belli olur mu hocam normal yapabilir miyim dedim 13 temmuzda çatı muayenesi var ondan önce bi şey diyemem ama bu kafayı tır gibi düşün o tırı karşılayacak tünel sende varsa yaparsın dedi 😂 bende o tırı karşılayabilecek bir tünel yoktur diye düşünüyorum ama böyle olup da normal doğuran var mı merak ediyorum. Normal veya sezeryan diye tutturmuyorum kızım nasıl gelmek istiyorsa öyle gelsin ama doğum şeklinin belli olmasını içimi rahatlatacak sanırım