Deletedmom83940 Ebru_cekin06 bu değerler tek başına bi anlam ifade etmiyor doktorunuz grafik olan kağıda göre yorum yapıyor
Gulnur_1999 Ebru_cekin06 bende e nabizdan baktim da benimkinde öyle düşük risk diye yazdi ondan sordum
TeoMom Gulnur_1999 Bu testlerin sonuçları grafik halinde olmalı ama e nabıza öyle düşmüyor doktorunuza gittiğinizde öğrenirsiniz büyük ihtimal güzel sonuçlar gelir inşallah🥰
Gulnur_1999 TeoMom benim öyle düşmüştü ordan bildim gene grafik veriyorlar ama ben 2li tarama testin sonucunu e nabizdan gördüm
Ebru_cekin06 Cok şükür bi sıkıntı cikmida üçlü tarama olcaz bakalim bide ultrasonda fazla durdurmuyor doktor ve ultrason fotosunu vermiyor iki sefer gittim devlete ilk hamilelimde bir suru veriyorlardi