Dyg34 Yagmramzn doktor cinsiyet tahmininde 1 numaraymıs oyle sansa ögrendim hatta ben cinsiyet partısı yaptım ilk ögrendim hafta da herkez degisir dedi ama sukur😂🤗🙏
despina234 13+3 olduk doktor geçen hafta kıza benziyor duruşu demişti.Bu hafta da büyük ihtimalle kız ama 17.hafta kontrolünde kesin sonuç verebilirim dedi.
Muhammedamine Cemremm bana 13 küsürde kız dedi ama 17. Haftda net erkek dedi 22+3 de ayrıntılı ultrasonda inandım kesinliğine 🙋🏻♀️
Hanim78 Cemremm Cnm özele gidiyorum kıza benziyor ama yine de kimseye deme dedi 20+1 hala aynı çok şükür artık bir de detaylı ultrasonda bakarız daha kesin olur