Yavuzbeymom Kaç haftalıksınız ☺️ Ne güzel hayırlısıyla bebeğine kavuşursun İnşaAllah. Benim de ilk doğumum sezaryen. Çabuk iyileşiyorsun çünkü ilgi bekleyen bi bebeğin olacak 😇
Ayyyyysaaarp Arslanyavrusu123 yok canim belden:) komple bayilmak istemedim bebisi gormek direk daha cazip geldi:))