Ozlemfm dünya hastanesini öneriyorum odaları çok temiz kadın doğum doktorları da çok iyiler çok nazikler Mahmut Karakış doktora gidiyorum 7.5 aylık olduk çoğu arkadaşımı o doktora yönlendirdim hepsi de memnun kaldı sağolsun doktor çok başarılı anlayışlı 🙂 Ercan Kayacan da var kendinin özel polikliniği var ama doğumlarını dünya hastanesinde yaptırıyor oraya bağlı 🙂 Ercan hocaya tedavi için gitmiştim olmadı ras gitmedi anlık Mahmut hocaya aceleyle girmiştim o giriş valla iyi ki denk gelmiş de tanımışım Melek gibi doktorum tavsiye ederim 🙂