AyFa1608 Reglim 5 gün gecikti. Dün kan verdim beta negatif. Pcos var hep düzensiz reglim bugün hayıt suyu içmeye başladım adeti söksün diye öteki ay tekrar denicem bir de inofolic kullanmayı düşünüyorum… ben gibi olan var mı veya önerisi olan ??