Kbra91 S.aleyküm arkadaşlar bebegim 36 haftada doğum kanalına gitmişti çok istiyorum normal doğum ama bugün kontrolüm vardı 38+3 olduk tekrar dönmüş Makat geliş dedi doktor 10 güne dönmesse sezeryan dedi. Başına böyle gelip de tekrar bebegi dönen varmı kanala .