Kızlar bende polikistik over vardı tedavi gördüm hem bebek için hem polikistik için normalde yılda 2 defa felan tek regl olurdum son 5 aydır tam düzendeyim her ayın 18 zinde regl olurdum bu ay olmadım ve bel agrım var kaset test yaptım birşey çıkmadı ara ara şeffaf akıntım da oluyor hamilelik belirtilerinde neler yaşıyorsunuz yaşadınız ?