aysenurcorlu devlette randevu çilesi var. Üstüne çokta insan gibi davranmazlar kapıda kuyruk, kalabalık, hepsi cabasi…benim gittiğim doktor çok iyi tecrübeli ama bana Özel yakın olsa ve özel de çok tavsiye edilen bir doktor olsa bende giderdim ozwle. Ama şimdi fiyatlar uçmuş gidiyor bu ekonomik kitlikta eşimin cebini zorlayamam diye düşündüm ve mecbur devleti çekiyorum yine 🤷