Merhaba hamiş anneler. Aranıza yeni katıldım. 😍 Sanırım 5 6 haftalık hamileyim. (Regl süresine göre hesapladım. Regl duzensiz olduğu için ne kadar doğru bilmiyorum.) Beta HCG değerim 2031 çıktı. Sizce hastaneye ne zaman gitmeliyim? Hem gebelik kesesini karın ultrasonundan görmek istiyorum. Hem de kalp atışları için 💜 internetten araştırdım da 6000 lerde olmalı diyo beta HCG. Bilgisi olan var mı?