Herşeyden iğrenir tiksinir oldum hamileliğin 14. Haftasındayım.. kendimi çok yetersiz hissediyorum.. et,tavuk kokusuna gelemiyorum yiyemiyorum.. domates yiyemiyorum yumurta yiyemiyorum ve yemek yapmakta zorlanıyorum napcağımı şaşırdım. Kendimi çok yetersiz hissediyorum bütün gün yatmak istiyorum.. napmalıyım yardımcı olur musunuz