seren123 Selam Kızlar, ben bu gün 40+0 haftalık oldum ve 2 saattır geçmeyen bir Bel ağrım var inanılmaz ağriyor ayakta durmakta zorluk çekiyorum, 2 haftadır açılmam var nişanım da 2 hafta önce geldi acaba bu bel ağrısı doğum belirtisi mi yoksa?