Herkese Merhabalar Sizlerden Fikir Alıp Yada Yaşayan Varsa Bilgi Almak İstiyorum Aşırı Derecede Modum Düştü Çünkü 16+3 Haftalığız 14 haftalıkken devlet hastanesinde kız ihtimalli verildi 15 hafta olduk ikili tarama testi utrosonunda kendini göstermedi 16+2 erkek olduğunu öğrendim ellerinizden ve yanaklarınızdan öper 1 oğlum var zaten 14 haftalıkken öğrenmiştim erkek olduğunu simdi kız hayali kurarken onu geçtim tanıyan tanımıyan hep kızın olcak diyor bende kız hisediyordum hala kız hissediyorum detaylı utrosona 20. Haftamızda fakan giricem sadece benim yasadığımı yasan varmı fikir bilgi almak istiyorum kız ismini bille hazırlamıştım oysa hislerimle ve tanıyan tanımıyan herkesin kız demesiyle lütfen fikir ve yaşadıklarınızla motive edin 🥲❤️