Merve_defne 32. Hafta da çalışabilir raporu aldıktan sonra 37. Hafta ya kadar herhangi bi rahatsızlıkta normal doktor raporu alınca rapor bitimi geri çalışabiliyor muyuz 37 ye kadar.
rileyss Merve_defne evet benim doktorum 1-2 günlük raporlar verebiliriz 37'ye kadar demişti. ama uzun süreli raporda sgk dogum iznini başlatıyormuş