Seval1903 zor olmadı çok korktum ilk olacağımı duyduğumda erken doğum riski var ameliyatta ters giden bir durum olursa direk doğum yaparsın dedi doktor serkraj olsamda olmasam da risk vardı Bnde olmayı kabul ettim anestezi verip uyuttular ztn hissetmedim ameliyatı sonrası biraz ağrı oldu onu da ağrı kesici ile geçti 5 gün gözlem altında tuttu Bni çok şükür Iyiyiz şuan herhangi bir iş yapmiycan ağır kaldirmiycan abi hareket yapma dedi genel olarak yatacaksın ama ara sıra evde dolaş dedi pıhtı atmasın dedi o şekilde şuan yatarak geçiriyorum nerdeyse tüm vaktimi Rabbim sağlıkla zamanında kucagimiza almayı nasip etsin inşallah herkese