-Papatya- neval270071 36-37 ye kadar döner hatta 38 de bile dönen bebekler var arkadaşım stres yapmıştı 34 oldu başı yukarda falan diye ben döner dedim inanmamıştı şimdi haklıymışsın diyor 😁 o yüzden stres yapma döner inş.
Ozgeozgul neval270071 benimde öyleydi 32 de söndü 34 de geri dönmüş :( 35 de gidicez randevuya bakalım ne alemde
Rav-Ebu neval270071 34 üm bebek doğum pozisyonunda ama benim için önemli değil ne pozisyonunda olursa olsun sezaryen 😂
Sehergok neval270071 benimki 31. Haftada döndü. Şuan 34 e girdim baş aşağı bence her bebekte değişiyor
Ecceee neval270071 32.haftaya giricem, yan duruş pozisyonunda en başından beri..hiç dikey dönmedi dönmeye de niyeti yok gibi 😂🤷🏻♀️