Cekun Kızlar bugun doktora gitdim 40+3 haftadayım doktor çatı muayene si yaptı 2 dakika surmedi ve hic agrı sızı hissrtmedim konuş a konuş a çok Kolay geçti çogu kişi korkuyor çok agrı olur mu diye rahatlatmak istedim hiç korkmaya gerek yok
essyagiz Cekun Sağol canım ince düşüncen için, herkes öyle bir anlatıyor ki 🙈🙈 açıkçası bende epey çekiniyorum çatı muayenesinden..
Cekun essyagiz Rica ederim evet beni de korkutmuşlardı ama hiç oyle degilmiş hata dogum korkumu bile yendim
Cekun Defnem_26 korkmaya hiç gerek yok Ben kendi kendime bunu herkez yaşıyor ve ucunda olum yok ya dedim rahat bi nefes aldım çıktım ve gordumki bu kadar kasmaya gerek yokmuş