Mine44 prima primium care kullanıyoruz , doğum yaptığım da yenidoğan olanı kullandım ama hemen değiştirip 1 numaraya geçtik çünkü aşırı küçüktü , bebeğim de 3300 doğdu , ayrıca care kullanıyordum yanlışlıkla normal prima sipariş vermişim bebeğimde hemen kızarıklık yapmıştı 🤷🏻♀️ Marka vs değilde bebeklerin popoları hangisini kabıl ederse oluyor 😂