Selimemrc Bugün beta HCG yaptım 4.30 çıktı doktor ikilimde kaldım haftaya tekrar yapalım dedi bu değerde pozitif olan var mı ?
tazebiranne_hg04 Selimemrc 5 ml üstü pozitif sayılıyor sizinki çok yakın yüksek bir değer hamilelik olabilir ertesi gün tekrar kan verin
mrvsrcn Selimemrc bende 4,86 çıkmıştı canım bi keresinde sonra adet oldum hayal kırıklığı sakın heycan yapıp kendini kaptırma adetin geçerse tekrarla
HKclm Selimemrc 10 gun adet gecikmesine gore degeriniz biraz dusuk gibi geldi bana ama insallah pozitife doner bi kac gun sonra tekrarlayin 2 katina cikiyorsa sagliklidir