gozdeyagci segah06 E daha durun. 10. Haftaya kadar yolu var. Benim 7 veya 8 de olmuştu. Daha ufacık o :)
Betulfurkan19 segah06 bizde 8. Haftada duymuştuk şuan o kadar küçüktür ki susam tanesi kadar bile değil düşün yani.. içini ferah tut 2-3 hafta sonra duyarsın inşallah 🥰
segah06 Ahsenmom vajinal ultrasonla baktı duyamayınca baya panik oldum. İnşallah ben de sizin gibi duyarım. Çok teşekkür ederim geri dönüşünüz için…
segah06 Melisa0002 gercekten mi cok tesekkür ederim asırı rahatladım… Vajinal ultrasonla baktı duyulmadı normal degil mi🥰🥰
Melisa0002 segah06 bir sorun olsaydı doktor söylerdi, sadece dikkat et kendine. Bol bol dinlen, sinirlenme, stres yapma, iyi olur inşAllah Veren Allah, kendisi de korur bebeği.❤️
segah06 gozdeyagci vajinal ultrasonla bakıldı hoca pazartesine kadar umarım duyarız vs diyince telaşa kapıldım inanın… Cevabınız için teşekkür ederim…
segah06 srnglcskn doktor pazartesine kadar duymam gerek diyince telaşa kapıldım inanın… çok sağolun içime su serptiniz. İyi ki varsınız😍
segah06 Betulfurkan19 ay allah razı olsun canım çok rahatlattın inşallah pazartesi duyabilirim sağ salim. Duanı esirgeme 😍😍
I-2-D Bende bugün tam 6+4 üm bana temmuzun 1 gibi gel duyarız dedi çok erken merak etme canını sıkma 💕🙏
segah06 I-2-D aa benimle birsiniz… O kadar rahatlattınız ki nasıl teşekkür etsem az kalır. İnşallah duyarız sağ salim. Haberdar olalım birbirimizden aynıymışız çünkü🥰😍