Kedilitazeanne1 Gamze-Bst bugün itibariyle 20 haftaligim. Cinsiyetimiz erkek isim olarak hala belli değil :)
OksijenliSu Gamze-Bst 20+5′iz. Ekim sonu Kasım başı görünüyor. En başından beri doktorum kız dedi ama inşallah değişmez. 🙈🌼😅 İsmimiz daha belli değil. 18 aylık bir de abimiz var.
Seda35 Gamze-Bst 17+3 kız bebisim olcakmis insallah bir kizim daha var cok sevindim insallah kavuşuruz yavrularimiza 🙏
Benimennembirmelek Gamze-Bst [](https://) bende kasımın sonu aralığın başı gibi doğum yapicam Allah nasip ederse bebeğim kız ismi Buğlem Eflin olacak normal doğumu aşırı istiyorum
Busemustafa 19+5 olduk Kasım başı doğum nasipse. Cinsiyet öğrenemedim 3 seferdir gittim ya ayakları kapalı ya arkası dönük yada ayağı vardı tam orada merakla bekliyorum 🙈😂
Gamze-Bst Busemustafa bizim ilk erkek gibi denildi sonraki ay kendini göstermiyo kız da olabilir denildi. Pazartesi de kız denildi 🙂 bakalım hemen hemen aynı günlere denk geliyo nasipse doğum 1 gün var aramızda 🙂
Busemustafa Gamze-Bst hayırlısı canım saglikla gelsinler inşallah 🥰 kendini saklayinca kız mi oluyormus illa 🙈 bı kızım var 4 yasinda bide oglusum olsun iki duyguyuda tadalim istiyorum ama tabi öncelik sağlıklı olsun kız erkek farketmez yinede 🥰🤲🏻
Busemustafa Kedilitazeanne1 yedim yemem mi ama ogrenemedik bı turlu ben merak ettikçe o saklıyor gibi bişey oldu 😂
Gamze-Bst Busemustafa çevremdekiler hep diyodu kendini bu kadar sakladıysa kızdır diye doktor da kız dedi de bakalım farklı bi doktora da gidip bakmayı düşünüyoruz 🙂 gönlünüze göre versin Rabbim sağlıklı olsunlar da 🙂
Kedilitazeanne1 Busemustafa aaa detaylı ultrasonda net çıkıyor zaten az kalmış detayliya girerseniz eğer kesin öğrenirsiniz :)
Gamze-Bst OksijenliSu maşallah isim bizde kararsız kaldık 😂 ikisinin de duygusunu tadarsınız inşallah
Kedilitazeanne1 Gamze-Bst ay of sormayın eşimle anlaşamiyoruz oyuzden isim konusunu en son aylara bırakıyorum😁🙈
Gamze-Bst Benimennembirmelek inşallah bende normal doğum istiyorum da inşallah öyle olur. İsim çok güzel Eflin adının anlamını biliyor musun merak ettim de kulağa güzel geliyo 🙂
Busemustafa Kedilitazeanne1 aynen umudum o artık 5 temmuza gün aldım 21+3 olucam o zaman tam daha net görürüz inşallah cnm