Elfidam benimde 2 damarda çentik ve direnç var. Önceki gebeligimde preeklemsi geçirdiğim için aynı şüpheyle takip ediliyorum. 28 haftalık oldum bugün tekrar perinatolojiye gittim. Direncin biri azalmış biri duruyor. Karın cevresi 1 hafta fl uzunluğu 10 gün geri. Suan 1 kilo ve 34,5 cm. Kötü bisey mi diye çok korkuyorum acikcasi. Kilosundan ziyade fl kısalığı korkutuyor. Genetik bir sorun mu var acaba diye. Perinotoloji doktoruna sordum. Fetal dna yaptirdin temiz çıktı. Ultrasonda hiçbir kötü bulgu yok. Ve gelişim geriliginin sebebini biliyoruz direnç var dedi. Dolayısıyla bunların hepsi genetik bir sorun olmasından uzaklaştırır bizi dedi. Amniyosentez mi yaptırsam dedim hatta gerek olduğunu düşünmüyorum dedi. Neden boyu kısa cikiyor dedim. Karın çevresi geri olduğunda boy ölçümu de güvenilir değildir dedi. Sadece direnç dolayısıyla yakın takip edelim bebeğin beslenmesine bakalim. İlk aşama 34. Haftayı görmek dedi. Yani ama hala aklımda neden fl kısa diye takıldı. Başka perinologa da görünsem mi acaba yada amniyosentez mi yaptırsam. Rabbim hepimizin evlatlarının sağlıkla dünyaya gelmesini nasip etsin inşallah 🤲🤲🤲