Kızlar selam
6 temmuza gün aldık inşallah bi aksilik çıkmazsa 38+1 de sezeryan olacagım.
Tecrübeli annelerimizden öneri almak istiyorum.
Ayrıca ipek kirpik yaptırsam mı sizce
Saçlarım kıvırcık ve ben kapalıyım. Saçlarım böyle elektriklenir şekil almaz bende saçlarım kötüyse günüm daha da kötü geçer her ne kadar kapalı olsam da benim için çok çok önemli.
Sizce fön mü çektirsem? Ördürsem mi?
Sanki ördürsem oburikse benzicekmişim gibi hissediyorum 😂😂

İnşallah sonuç böyle olmaz.
He bir de bunu bunu kesinlikle yanına al dediginiz neler varr son kez bakayım ne eksik ne fazla🫶🏻