denizz45 23 haftalık gebeyim arada akıntım mı su mudur akıyor gibi geliyor. Çamaşırı da ıslaklık hissediyorum normal midir
eslemesila denizz45 valla bende çok yaşıyorum Bi anda biraz ıslanıyor akıntı mi su mu hiç anlamıyorum ben de 22 haftalik hamileyim
-sef- denizz45 benimde var 26dayım haftaya gidicem o zaman sorcam doktoruma ne olduğu da belli değil ben ara ara kaçırıyo muyum altıma diye düşünüyodum
tazebiranne_hg04 denizz45 su olsa sürekli sürekli gelir renksiz ve kokusuz olur muhtemelen akıntı. Çünkü benimde iç çamaşırım ıslanıyordu bebeğin suyu sanmıştım ama doktora gittiğimde sadece fazla akıntım olduğunu söyledi
[silindi] denizz45 bu ara herkes bu renksiz kokusuz akıntıyı yazıyor bende de var galiba sıcaklardan olmaya başladı ter ve akıntı artıyor