Hakbil bende zamanında hangisini alsam diye çok kararsız kalmıştım sonuç olarak odasına sallanır beşik, yanımada anne yanı yatağı aldım. İyiki park yatak almamışım diyorum. 1. Çok büyük oluyorlar yer kaplıyor hoş gözükmüyor 2. Biyere giderken kullanırız diye düşünüyorsanız anne yanı yataklarda taşınabiliyor. 3. Oyun parkı olarak kullanan da var ama ben açıkcası sağlıklı bulmadım. Zaten beraber vakit geçirmeye çalışıyorum onu bırakıp bi iş yapacaksamda ana kucağında yanımda taşıyorum hem sohbet ediyoruz hem yaptığım işe odaklanıyor oyalanıyor. Ben chicco Next to me kullanıyorum çok memnunum. Biyere giderkende götürüyoruz. Götüremediğimiz bi durum varsada zaten otellerin çocuğunda park yataklar var artık ordan temin ediyoruz. Gün içinde de odasında beşiğinde yatırıyorum oda gene üç kademeli ileriye dönükte kullanılabilecek olanlardan. Bebeğim beş aylık kullanım tecrübesi olarak yazmak istedim sevgiler🌸