Son reglimin üstünden 29 gun geçmişti. Daha gecikme olmamastı. Cunku benim döngüm 30 31 sürüyordu. Kasık agrım vardı. Adet olacam galiba diye ped aldım. Karsısındaki nöbetçi eczane acıktı. Ordan da test aldım. Oylesine yaptım testi. Pozitif olacagını düşünmiyordum. Testte cift cizgi cıktı. 🤗Sonra da acile gidip kan verdim. Beta hcg degeri 102 çıktı. 4 gün sonra bi daha acilde test sonuc 474 cıktı.5 gun sonra bi daha acilde test yaptırdım meraktan sonuc 3204 cıktı.🥰 katlanarak artıyor sonuc