Deletedmom_110 Kubraak 36 dayım bende de var ishal sebebi nedir bilmiyorum araştırma da yapmadım normal bişey mi acaba
iremcannn1907 Normal kızlar. Ben doğum yaptım son zamanlarda çöktü ishalim. Doktora sorduğumda vücut kendini doğuma ayarlıyor, bağırsaklar kendiliğinden temizlenmeye başlıyor, adapte gibi düşün demişti. Son 2 hafta sürdü ishalim.
iremcannn1907 Kubraak seni rahatsız edecek derecede ise bi doktora görün istersen. Başka sebepten dolayı olmasın, enfeksiyon, virüs vs. Benim karnımı ağrıtmazdı veya sürekli lavaboya çıkma ihtiyacım olmazdı. Rahatsız etme derecesinde değildi yani