Merhaba,
38+2 olduk son 2 gündür şiddetli kasık agrım var oturup kalkamıyorum resmen 🤷🏻♀️
Bugün sabah’dan beri karnım da inanılmaz bir agrı var ne yaptıysam geçmedi kayınvalidem doğum yaklaştığı için olur o agrı dedi ve az da olsa tedirginim bebeğim en son 47 cm boy 3 kilo idi 2 hafta önce doktor doğuma kadar 1 kilo daha alır demişti 🫠
Sizin doğum belirtileriniz neler di ?