Kizlar merhaba benm bir sorum olacaktı
Ben ultrasyona göre 11+2 bebeğe göre 10+3 günlük hamileyim bugün gittimde doktor kist var dedi daha önceden yoktu şimdi kist gördü başına boule bişe gelen varmi neden olmuş olabilir veya bebeğe bir zarari varmı doktor bişe demedi ama aklım takildi