Herkese selam buralarda yeniyim beta hcgm 1149 çıktı ama kese görünmüyo gebelik var mıdır
Batuga var kuzum hayırlı olsun değerin iyi iki gün sonra kesen anca görünür 🌸
Annesininportakali53 çok teşekkür ederim Allah razı olsun sabahtan beri şüphe vardı içimde