Bebeğim 21 günlük bir çok yerde okudum bebekler 3 aydan önce anne karnında oldukları gibi annenin yanında olmak isterlermiş ben de bu yüzden olduğunu düşünüyorum ama yine de benim gibi olanlardan bilgi almak istedim. Bebeğim 1.5 saat emiyor yatırıyorum ağlıyor bir daha alıyorum emziriyorum yine emiyor artık gücüm kalmıyor mama veriyorum onu da içiyor mesela bugün sadece mama verdim bir öğününde normalde onun haftası için 90cc yazıyor verdim doymadı 120cc içti 2 saat olmadı yine emmek istedi yine uzun uzun emdi. Sütüm yetmiyor desem çok fazla idrar çıkışı var değiştirdiğim bezin haddi hesabı yok. En son doktora gittiğimizde kilo artışı da çok iyi ama sürekli emmek istiyor.