bebegimibeklerken94 Merhaba arkadaşlar 35. Haftam bitmek üzere ama doktor kasıklara baskı yaptığını ve 2 haftaya kadar gelebileceğini söyledi. Bende önceliğim tabii ki sağlıkla gelmesi ama 38. Haftaya kadar beklemesini isterdim. Benzer durum yaşayan var mı?
talerey1 Benim 30. Haftamdan beri öyle canım kafası kanalda baskı yapıyordu yatıyorum sürekli 34 olduk çok şükür