Gulecan Kızlar ne durumdasınız 28+1 olduk oğlumla geceleri uykuya dalamiyorum bugün sabah 5 te uyuyabildim sabah da okula gittim gözlerim şiş mor uyuyabilmek için ne yapabilirim 🤔
Mrv06 Gulecan şafak 74 ama sezer olacapı için 59 kaldı uysuzluk halsizlik sürekli acıkma birde bacak agrıları var tabi
Ummi 😂 32 haftaligm uyku haram oldu hele bu sıralar kalbim daralip nefes alamiyorm benmki gogsume vruyor kaburgalrimda harekt edio ne saga yatabliorm ne sola byudkce agirlasiyrm 😔🙇♀️
Gulecan Ummi ben kendimi o haftalarda düşünemiyorum çok hareketli benim ve aynı şekilde nefes sıkıntısı daralma yaşıyorum
nisanisa Bende 25.haftaya girdim uyuyamiyorum ya bütün gün halsizlik nefes darlığı oluyo uykusuzluktan gece ağlıycam nerdeyse ne olur uyuyayim diye ayaklarımin altı çok yanıyo bi ağırlık oluyo uykum gelmiyo gündüz de aynı şekilde
nisanisa Gulecan bu ayak yanması normal mi acaba bu hafta doktora sorucam çünkü bu kadar uyutmucak kadar olmuyodu bu hafta çok kötü
GokceGenc Gulecan bnm oğlusumda cok hareketli hatta doktor dio ki bu cocuk cok yaramaz olcak 😂 ama 28. Haftaya geldim artık geceleri uyuyo sabaha karsı başlıo bn kendim uyuyamyrm daralıyrm cok fena :(
nisanisa Belissima bacaklarımi havaya kaldırıp duruyorum biraz iyi geliyo ama aynı şişeye su koyup buz yapıyorum gece ayağımin altına koyup uyuyodum bi ara ama şimdi havalar soğudu hasta olurum diye yapmıyorum artık
Mel-sin 29+6yım aynı sıkıntı bende de var uyuyamıyorum anca 4,5 gibi uykuya dalıyorum. Bazen 7,5 - 8 gibi uyanıyorum tekrar uyuyamıyorum. Bazen de 11,12ye kadar yatıyorum kalkamıyorum bı tuhaf oldu herşey.
Belissima Mrv06 sezeryane kaçıncı haftada alacak doktorum cnm. Bende sezeryan olucam 33. Haftamdayım. Daha tarih vermedi
Mel-sin Mrv06 Daha vakit var neden sezeryanla dediniz ki hemen? Benmde 71 günüm var belli değil henüz normal mi sezeryan mı olacağı.
nisanisa Seyma_ olabilir çok dikkat ediyorum aslında şeker kullanmıyorum hiç tatlı yemiyorum bi meyve yiyorum artık tatlı olarak sağlık ocağında da tahlil yaptırdım sonucunu yarın alicam bakalım artık ne çıkicak
Seyma_ nisanisa saglık ocagları bekleme süresi oldugu icin hep düsük cıkarıyor. Meyve de cok yukseltebilior gebelik sekerm var arjantn elması be erik serbest sadece