mrsperaa Kızlar 2 yıldır evliyim bi kimyasal geçirdim 7 ay oldu yarın gebelik planlaması İçin doktor randevusu aldım. 2 yıldır korunmasız ilişki buna rağmen gebelik olmadı. Yarın doktora neler sormam gerek yada tavsiyeleriniz neler
Deletedmom83940 mrsperaa muhtemelen adet gününüzün üçüncü günü çağıracaktır sizi hormonlarınıza bakmak için
Gamzegll mrsperaa 3 yıl olmadı eğer sorun yoksa bol yürüyüş ve su ben öyle kaldım kaliteli yumurtlamak çok önemli
mrsperaa Deletedmom83940 devlet hastanesinden randevu aldım ve o zamana denk getirip tekrar randevu bulmam sanırım imkansız adetim bugün bitti acaba Yinede hormon bakar mi
Deletedmom83940 mrsperaa bilmiyorum ki canım ondan emin değilim ben gebelik düşündüğüm zaman böyle olmuştu hormonlarıma baktı bi sorun görmedi folik asit başlamıştı eşimde üroloji de sperm testi vermişti