Eminecak insallah gelirde cok guzel atlatirsin canim. Oncesinde yurudum bende ama sonra nst istiyolar mecbur yatiyosun iste ozaman farkediyolar bir durum olursa. Bende hic bisey gelmedi canim ne nisan ne su nede sanci. Fitille 2 cm acilmisti iste bebegin hareketleri normal olsaydi 6/7 cmye kadar cekmeye devam edicektim sonra damardan vereceklerdi bide suniyi. Allah yardimcin olsun