Kızlar test yaptım pozitif çıktı uygulamaya göre 4+2 görünüyor ne zaman doktora gitmeliyim aslında geçen ay kimyasal yaşadığım için hemen gidip kimyasal mı değil mi öğrenmek istiyorum bir yandan da korkuyorum eğer normal gebelikse yarın gitsem bebeği görür müyüm?