Bebekdelisi
Bebekdelisi yok canım ne yorulması ☺️ Ben ilk doğdukları zamanlar aynı yatakta yatırdım park beşikte . Bi sıkıntı yaşamadım çok ilginc ama biri aglayınca öbürü uyanmıyodu 😅 cok nadir denk geliyodu aglamaları o kadar . Ben ilk 1-2 hafta emzirdim fakat sonra sütüm bi anda kesildi ve damla damlada olsa emzirdim mamada veriyodum ama . Şuna dikkat edin ilk doğduklarından 1 hafta sonra sarılık cıktı ve bi tanesi 2 gün bi tanesi 1 gün yoğun bakımda kaldı ilk zamanlar yarım saatte bir kalkın gece sık sık emzirin . Sarılık meselesini atlattıktan sonra gece 2-3 defa mama veriyodum kendim uyandırıpta yanımda hep termosta sıcak su ,soğuk su ve mama hazırda vardı 4 aylıkken gece mamasını kestim gece 12 gibi veriyodum mamayı sabah 8 de uyanıyolardı cıvıl cıvıl 😅 sonra mama veriyodum 4 bucuk aylık gibi ek gıdaya başladım sebze püreleri meyve püreleri çorba yogurt vs . Bu arada mama verirseniz biraz mama tozunu az atıp sulu verirseniz daha iyi olur çünkü çok gaz yapıyo ve sindiremiyolar gazdan ve kabızlıktan cok cektim bitanesinde . Sürekli hastanedeydik . Yani mesela normalde 1 kaşık mamaya bir kaşık suysa siz yarım kaşık mama 1 kaşık su olarak ayarlayın şimdi mama ölcülerini unutmuşum o yüzden böyle bi örnek verdim siz anlayın işte 😂 onun dışında 4-5 aydan sonra yani hareketlenmeye başlayınca eğlenmeye başlıyosunuz bu arada ben kucağıma alıştrmadım ikisinin agladığı zamanlarda ikisinide kucağıma alamam diye o yüzden ufak çaplı ağlamalarda yattığı yerden kafasını göğsüme denk getirip sakinleştiriyodum 5 aydan sonra yere salıyodum oyuncaklarını verip beraber birbirlerini oyalıyolardı biri ağlayınca öbürü ya gülüyodu yada şoka giriyodu şaşırıyodu 😂 bebeklikleri daha kolaydı büyüdükce zorlaşıyolar kendinizi kasmayın onlar zaten herşeylerini planlıyolar biri yanında ağlıyo diye öbürünü uzaklaştırmayın alışsın bu sefer size zorluk olur aynı odada farklı yatakta yatırabilirsiniz biraz uzun oldu ama kusura bakmayın anılarım canlandı birden 😂 benimkiler eşek sıpası oldular 1. Sınıfa başlycaklar