Dua_AseL ben de tüp bebek ile hamile kaldım 7. Haftadan sonra duyduk içinizi rahat tutun ve lütfen kalp atışını duyduktan sonra da hep dikkat edin kendinizi yormayın iş yapmayın ben aptallık ettim kendimi yordum nasılsa tutundu diye 3 haftadır düşük riskim var şu an 12 haftalık yatağa yapışık durumdayım kalkmam yasak siz sakın benim yaptığım hatayı yapmayın