Bidilektuttum Kızlar bugün adetim 1 gün gecikmiş oluyo bnde sabah ilk idrarla normal kaset test yaptm. Tek cizgi çıktı erkenmi davranıyorm bılmıyorm ama bnm gibi olup silik cizgi görende olmş
Lizbonn Bidilektuttum 1 hafta bence bekleyin. Ben mesela ilk gebeliğimde reglden 3 gün önce öğrendim bu 2. Gebeliğimde de 1 gün önce öğrendim.
nursabah Bidilektuttum ben bir gün gecikince yapmıştım silik çıkmıştı pozitifti yani varsa çıkardı stres yaptıysanız o yüzden gecikmiştir