Neseeli Arkadaşlar nasıl başa çıkıyorsunuz bu durumla yarım saatte bir sıcak basması geliyor kan ter içinde kalıyorum sıkıntısı da cabası.. 🥺
atlasannesiiii Neseeli genel sorun sanırım benimde öyle herkes gayet iyi hava diyorlar ben duramıyorum ama sıcakların başları birde temmuzda napariz bilmiyorum