Gul999 Kızlar biraz saçma gelicek belki ama ben biraz eşimle şakalaşırken yastık falan atıp biraz fazla güç uyguladım sizce bişey olmuşmudur? 7+2deyiz. Oda biraz tedrigin oldu, ağır kaldırma diyolarda bından da bi zarar olmaz sanırım ya
Elifderin34 Gul999 çok fazla ani hareketler yapmamaya fazla güç kuvvet sarf etmemeye dikkat edin bir şey olmamıştır bn kanepeyi fln itip çekmiştim bir şey olmadı