Deletedmom623737 edis22 hiç bir şeyle sadece su iki günde bir duş aldırıyorum zaten yüzünü ellerini gün içinde yıkıyorum hep hava malum çok sıcak sonrada yüzü için mustelanın cilt bakım kremini sürüyorm
iremcannn1907 edis22 su ve pamuk canım. Çok hassas ciltleri. Sadece isirik tarzı benekler çıkmıştı oğlumda bepanten sürmüştüm
Buveyda Sadece su.yeni doğduğunda henüz teni çok hassas olduğu için extra bişey sürmeyi doğru bulmuyorum .
edis22 Deletedmom623737 vucut losiyonu ne kullaniyorsunuz tenine? Mustela cilt bakimdan memnunmusunuz?