excitedmom- Royem62 ben doktor önerisiyle aldım yumurtlamadan bı kaç gün önce başladım sabah akşam birer bardak iciyorum bir bilemedin iki dk kaynatip ılıyınca içiyorum
Royem62 excitedmom- ben direk çay bardağının çeyreğine hayıt suyu üstün ede içme suyu doldurup sabah akşam içiyorum kuzum aç yok farketmiyor zatwn
mommyandbabyy Ben hayıt tohumu çayı almıştım sıcak suyun içine bir kaşık çayı minik kapalı süzgeçle koyup 3-5 dk demlendikten sonra içiyordum doğru mu yapıyordum bilmiyorum 😀
mommyandbabyy excitedmom- hayıt bir işe yaramadı ne zaman kafama takmayı bırakıp zamana bıraktım ozaman hamile kaldım 37+ 0 ız bugün 😅
Fatma0090 Royem62 doktoruna sormadan kullanmanı tavsıye etmem kuzum hayıt cakşır bunlar bıraz sıkıntılıda olabiliyor kısıden kısıye bobrek enzımlerini yukselttiğini duymuştum Bı doktordan o yuzden onlara bakmadan tavsıye edilmiyor diye biliyorum Bi arastırın
AyFa1608 Royem62 2 ay sonra konuşmamıza denk geldim şu an 7 haftalık hamileyim . Hem de hayıt suyu içmedim hiç 🥲🥲
Royem62 AyFa1608 maşallah kuuzm kucağına da sağlıkla alırsın inşallah dualarını bizden de eksik etme ❤️
AyFa1608 Royem62 amin canım Allah razı olsun senin var mıydı gebelik ? Yoksa da Rabbim en güzel zamanda hayırlı evlat nasip etsin isteyen herkese inşallah
Royem62 AyFa1608 benim daha yok kuzum nasip olmadı rabbim tez zamnda bu mutluluğu bana da isteyen herkese de nsip etsin inşallah 🤲
AyFa1608 Royem62 amin inşallah canım Rabbim zamanını biliyor sabret bakalım bu güzel mucizeyi sana da verir elbet🥲🥲
Meresss Royem62 evlenmeden önce adet düzensizliğinde kullanıyordum kaynayan suya 1 çay kaşığı tohumu havanda ufalayıp içine atıp kaynatıyosun demlendikten sonra süzüp içiyosun