Kızlar merhaba hayatımın belirli evrelerinde ailevi sorunlardan depresyon geçirdim. Ama çok şükür ki yendim uzunda sürmedi. Üniversiteden mezun oldum işe girdim evlendim hayat telaşı derken tamamen sağlıklı bir ruh halim oluştu. Taki hamile kalasıya kadar. İlk zamanlar rüyalarımda hep ailemin öldüğünü gördüm ama çok gerçekçi etkisinden çıkamadığım rüyalardı. Ama yinede bir süre sonra aklıma gelmezdi günün telaşından. Daha sonra birden iç sıkıntılarım ve sürekli ağlama hissiyatım başladı. Bebeğimi düşünsemde içimde ki sıkıntı bir türlü gitmiyordu. Sürekli ağlıyordum ve ağlayınca rahatlamada gelmiyordu. Tam bunların üzerine eşimin Suriye ye görevi çıktı. Aklımın onda kalması hamileliğimi yalnız geçireceğim düşüncesi eklenince tamamen iç sıkıntılarım başladı. Ailem de sağlıklı değil yaşlılar onlara belli edemiyorum bile. Eşimde destek olmaya çalışıyor ama nereye kadar. Telefonda hep ağlıyorum anlayamıyor istemeden yaptığımı, bebeğe zarar vereceksin diyor. Oda bunalıcak diye konuşmak bile istemiyorum artık. Bu durumu yaşayıp bana destek olacak birine o kadar ihtiyacım var kİ.